Ogólnopolski konkurs Zuch
Laureaci wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej
Szkoły Filialnej w Zapoledniku:
W kategorii Zuch – test zintegrowany klasa pierwsza laureatami zostali:
Gabriela Rokosz 88,57 % klasa I b
Franciszek Kopała 88,1% klasa 1 b
W kategorii Zuch – test zintegrowany klasa trzecia laureatami zostali:
Emilia Stadnik 95,24% klasa III b,
Hanna Szewc 94,76% klasa III b,
Lena Kut 91,43% klasa III a,
W kategorii Zuch – test zintegrowany klasa druga najlepiej napisał:
Natan Saja 76,19% klasa II b
W kategorii Zuch – język angielski klasa pierwsza najlepiej napisali:
Nikodem Wilk 82,38% klasa I a
Mateusz Obara 80,48 % klasa I a
Gabriela Rokosz 79,52% klasa I b
W kategorii Zuch – język angielski klasa druga najlepiej napisał:
Brajan Dul 79,52% klasa II a
W kategorii Zuch – język angielski klasa trzecia najlepiej napisali:
Kevin Krasoń 80,95% klasa III a
Laura Walska 76,67 % klasa III b
W kategorii Zuch – test zintegrowany, średnia z wyników uczniów klas 1-3 naszej szkoły wyniosła 69,05%. W województwie 66,67 % a w kraju 62,86%
W kategorii Zuch – język angielski, średnia z wyników uczniów klas 1-3 naszej szkoły wyniosła 58,10%. W województwie 60 % a w kraju 63,81%.
Konkurs odbył się w marcu: 8 marca – Zuch zintegrowany, 9 marca – Zuch z języka angielskiego. Do testu zintegrowanego z naszej szkoły przystąpiło 45 uczniów a do testu z języka angielskiego 34 uczniów. Wzięli w nim udział wszyscy chętni, którzy chcieli sprawdzić swoje wiadomości i umiejętności. Ogółem uczestników Zucha zintegrowanego w Polsce było 5496 a języka angielskiego 2172.
- Test zintegrowany dotyczył kompetencji uczniów w zakresie czytania ze zrozumieniem, poprawności pisania, słownictwa oraz wiedzy o języku, sprawdzał kompetencje dotyczące sprawności rachunkowej, praktycznej umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych oraz wiedzę z zakresu edukacji społeczno – przyrodniczej.
- Język angielski sprawdzał słownictwo i znajomość podstawowych zwrotów.
Obydwa konkursy rozwijają wyobraźnię i twórcze myślenie dzieci, a ich treść jest dostosowana do obowiązującej podstawy programowej. Testy konkursowe zawierają 21 pytań o różnej skali trudności i w związku z tym każdy uczeń ma szansę sprawdzenia swoich umiejętności. Pytania konkursowe mogą zawierać jedną lub więcej poprawnych odpowiedzi.
W piątek 16 czerwca odbyło się spotkanie wszystkich klas na sali gimnastycznej, na którym podsumowano konkurs i nagrodzono uczniów biorących w nim udział. Wszyscy otrzymali pamiątkowe dyplomy i książki.
Cieszymy się, że w konkurs zainteresował wielu uczniów.
Zachęcamy do następnych edycji. Gratulujemy Laureatom!
Wszystkim życzymy sukcesów w nauce!
Aleksandra Dul